تصویر هدر بخش پست‌ها

🍇وبلاگ دخترونه،گرلز وب|girls web|وب دخترونه🍇

سلام🍙خوش اومدی به گرلز وب✨🌚اینجا یه وب دخترونه و کیوت هست و از همه چی آپ میشه🍓لایک و کامنت یادتون نره🍫

عاشق من ... پارت ۲

| 🖤Billy Alish💚

صدای عشقم مرینت بود 

- کمک کمک 

دیدم یه پسر لات داره مرینت رو لخت می‌کنه 

+ برین قمشین 

فرار کرد 

- ممنونم

مرینت رو بردم خونه لباساش رو عوض کرد 

+ خب مرینت داستان 

- چی 

+ منظورم داستان اون پسر 

- آها خب من داشتم رد میشدم که ...

            💟از زبان مرینت 💟

- جون هسابی میمالونمت 🍆🍒💦

+ چی از جون من میخوای 

- هیچی 

و....

+یا خدا 

               🪐  از زبان آدرین 🪐

 از مرینت خدا حافظی کردم و رفتم 

........ 

تو کامنت بگید چه اتفاقی خواهد افتاد

۱- منحرف میشه 

۲- رومانتیک

۳ - ساده 

۴ - پلیسی 

                 👋🏻 بای 👋🏻

تصویر پروفایل بشرا سطح تجربه بشرا
بشرا
4 ماه پیش
😉
تصویر پروفایل میکاسا سطح تجربه میکاسا
میکاسا
5 ماه پیش
1
تصویر پروفایل ARMY 🌹 سطح تجربه ARMY 🌹
ARMY 🌹
5 ماه پیش
2
تصویر پروفایل Niloofar سطح تجربه Niloofar
Niloofar
6 ماه پیش
1
تصویر پروفایل Aboli سطح تجربه Aboli
Aboli
7 ماه پیش
۱
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد